A selecçom nacional de futebol volverá ao campo a desputar, mais um ano, um amigável com muita transcendência política. O colectivo Siareir@s Galeg@s leva semanas de intenso trabalho, que com certeza irám a mais nos próximos dias, de cara à convocatória dum emotivo jogo de paz entre as selecçons de duas naçons em distintos níveis de conflito contra os seus opressores.
Palestina dará continuidade às distintas selecçons que, com carácter nom oficial desde o retorno da direita espanhola ao governo da Junta, colocam as pernas no frio mês de natal galego para entreter um público arrejuntado nas bancadas em apoio às reivindicaçons de emanipaçom nacional.
BRIGA quer dar reconhecimento público ao sacrifício d@s companheir@s de Siareir@s Galeg@s que fam possível mais um ano este simbólico acto de sam patriotismo rebelde, construindo desde a base do nosso orgulho a realidade desfeita desde o auto-ódio e complexo fomentado pola elite burguesa da caste política.
O dia 26 de dezembro, todas as actividades de Siareir@s Galeg@s conformam um interessante motivo para a confraternizaçom entre jovens procedentes de muitas comarcas do País para que, nesta ocasiom em Ourense, construamos Pátria de maos dadas contra o terrorismo sionista e espanhol, contra o terrorismo do capital.
Programaçom do colectivo em defesa dos direitos nacionais da Galiza no terreno desportivo:
12:00 na Praça da Magdalena
III Aberto de Bilharda da Auténtica
Actuaçom de Palhaços em Rebeldia e Jantar Popular
16:00 desde a Praça Maior
Manifestaçom Nacional sob a legenda "POVOS EM LUITA, SELECÇONS IRMÁS"
17:30 no Campo dos Remédios
17:30 no Campo dos Remédios
Partido de futebol GALIZA - PALESTINA
20:30 na Praça Magdalena
20:30 na Praça Magdalena
Concerto de KELTOI, ROYALTIES e SOM DO GALPOM.
Fonte: BRIGA
Nenhum comentário:
Postar um comentário